ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 50€
  1. Kόστος μεταφοράς και χρόνος παράδοσης προϊόντων εντός Ελλάδας

Το κόστος μεταφοράς των προϊόντων, που παραγγέλλονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.dgios.gr δεν περιλαμβάνεται στην τιμή των προϊόντων και βαρύνει τον αγοραστή – χρήστη του ηλεκτρονικού καταστήματος, εκτός εάν ρητά ορίζεται αλλιώς. Η πληρωμή με αντικαταβολή επιβαρύνεται με επιπλέον standard  χρέωση.

Με την τοποθέτηση των προϊόντων σας στο καλάθι αγορών, μπορείτε να δείτε και το κόστος μεταφοράς που αντιστοιχεί στην παραγγελία σας. Το κόστος μεταφοράς δεν είναι σταθερό, αλλά μεταβάλλεται ανάλογα με τη διεύθυνσή σας, τον όγκο της παραγγελίας σας και το βάρος της.

Υπάρχει η δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί σας πριν την παράδοση.

Δεν υποχρεούμαστε να σας προμηθεύσουμε κανένα προϊόν στη λανθασμένη χαμηλότερη τιμή (ακόμα και αν σας έχουμε στείλει την Επιβεβαίωση Αποστολής), στην περίπτωση που το σφάλμα στην τιμή είναι προφανές και αδιαμφισβήτητο και μπορεί ευλόγως να αναγνωριστεί από εσάς ως λανθασμένη τιμή.

Οι τιμές στην ιστοσελίδα μας περιλαμβάνουν Φ.Π.Α αλλά όχι τα έξοδα αποστολής, τα οποία προστίθενται στη συνολική τιμή όπως εμφανίζεται στον Οδηγό Αγορών/Εξόδων Παράδοσης, το περιεχόμενο του οποίου αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα των Όρων αυτών.

Οι τιμές ενδέχεται να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή, ωστόσο, με την επιφύλαξη όσων ειδικότερα αμέσως ανωτέρω αναφέρονται, ενδεχόμενες αλλαγές δεν θα επηρεάσουν τις παραγγελίες για τις οποίες σας έχει ήδη αποσταλεί Επιβεβαίωση Παραγγελίας,.

Από την στιγμή που έχετε επιλέξει όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε, αυτά θα έχουν προστεθεί στο καλάθι αγορών σας και το επόμενο βήμα είναι να προωθήσετε την παραγγελία και να πληρώσετε. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα της διαδικασίας αγοράς, συμπληρώνοντας ή επαληθεύοντας τις πληροφορίες που σας ζητούνται σε κάθε βήμα. Περαιτέρω, κατά τη διαδικασία αγοράς, πριν την πληρωμή, μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Σας παρέχεται λεπτομερής περιγραφή της διαδικασίας αγοράς στον Οδηγό Αγορών. Επίσης, αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, το αρχείο με όλες σας τις παραγγελίες είναι διαθέσιμο στο πεδίο “Ο Λογαριασμός μου”. Για να ελαχιστοποιηθεί το ενδεχόμενο μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης, τα στοιχεία της κάρτας σας θα κρυπτογραφηθούν. Μόλις λάβουμε την παραγγελία σας, θα ζητήσουμε προέγκριση της κάρτας σας για να βεβαιωθούμε ότι υπάρχει επαρκές πιστωτικό υπόλοιπο για την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Η κάρτα σας θα χρεωθεί μόνο εφόσον η παραγγελία σας αποσταλεί προς παράδοση από τις αποθήκες μας. Την στιγμή που πατάτε το κουμπί “Έγκριση Πληρωμής” επιβεβαιώνετε ότι η πιστωτική κάρτα σας ανήκει. Οι πιστωτικές κάρτες υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας και έγκρισης από τον εκδότη της κάρτας σας. Αν ο εκδότης της κάρτας σας δεν εγκρίνει την πληρωμή, δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση ή μη παράδοση και δεν θα μπορούμε να συνάψουμε Σύμβαση μαζί σας.

1.2. Στην περίπτωση που το προϊόν δεν είναι ετοιμοπαράδοτο, η παραγγελία παραμένει εκκρεμής και η Εταιρία θα επικοινωνήσει μαζί σας για τον αναμενόμενο χρόνο διαθεσιμότητας του προϊόντος, την περίπτωση αντικατάστασης, ή την ακύρωση της παραγγελίας ανάλογα με τη δυνατότητα της Εταιρίας.

1.3. H διεύθυνση που δηλώνει ο  χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος θα πρέπει να είναι πραγματική, έγκυρη και ακριβής. Η Εταιρία δεν φέρει οιαδήποτε ευθύνη για την μη παράδοση ή την καθυστερημένη παράδοση των προϊόντων, σε περίπτωση λανθασμένης διεύθυνσης παράδοσής τους. Σε περίπτωση απουσίας από τη δηλωμένη διεύθυνση, ή τυχόν μεταβολής των στοιχείων της δηλωμένης διεύθυνσής του, ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι υπεύθυνος για την έγκαιρη ενημέρωση της Εταιρίας, προκειμένου να γίνει η αποστολή στη σωστή διεύθυνση. Σε διαφορετική περίπτωση, θα επιβαρύνεται ο ίδιος με το επιπλέον κόστος μεταφοράς. ή το κόστος ατελέσφορης μεταφοράς.

1.4. H παραλαβή του αντικειμένου και η υπογραφή του αγοραστή στο έντυπο του μεταφορέα συνεπάγεται την αποδοχή της παραγγελίας από τον αγοραστή. Σε περίπτωση καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας σας, ή για οποιοδήποτε τυχόν παράπονο σε σχέση με την εκτέλεσή της, επικοινωνήστε μαζί μας στο email dgiosclothing@gmail.com ή τηλεφωνικά στο 6940386740.

1.5. Σε περίπτωση καθυστέρησης παράδοσης του προϊόντος από υπαιτιότητα της μεταφορικής εταιρίας η Εταιρία δεν υπέχει ευθύνη. Σε περίπτωση περαιτέρω υπαιτιότητας της μεταφορικής εταιρίας, από την οποία προέκυψε ελάττωμα του προϊόντος, διατηρείτε καθ’ όλα τα δικαιώματα που αναφέρονται κατωτέρω για τα ελαττωματικά προϊόντα.

1.6. Η ευθύνη για τα προϊόντα μετατίθεται σε εσάς από τη στιγμή που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων. Η κυριότητα των προϊόντων περνάει στα χέρια σας είτε με την ολοσχερή είσπραξη από την πλευρά μας όλων των ποσών που οφείλονται σε σχέση με τα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής, είτε με την παράδοση τους αν αυτή πραγματοποιηθεί μεταγενέστερα από την είσπραξη.

1.7. Δεν θα είμαστε υπόλογοι ή υπεύθυνοι για οποιαδήποτε αδυναμία εκπλήρωσης ή καθυστέρηση στην εκπλήρωση οποιωνδήποτε εκ των υποχρεώσεών μας βάσει μιας Σύμβασης, που να έχει προκληθεί από γεγονότα τα οποία δεν υπόκεινται στον εύλογο έλεγχό μας (Γεγονός Ανωτέρας Βίας). Ως γεγονός Ανωτέρας Βίας θεωρείται κάθε πράξη, γεγονός, αδυναμία πραγματοποίησης, παράλειψη ή ατύχημα που δεν υπόκειται στον εύλογο έλεγχό μας και περιλαμβάνει συγκεκριμένα (αλλά όχι περιοριστικά) τα εξής: α. Απεργίες, ανταπεργίες ή άλλες συνδικαλιστικές δράσεις. β. Κοινωνική αναταραχή, εξέγερση, εισβολή, τρομοκρατική επίθεση ή απειλή τρομοκρατικής επίθεσης, πόλεμο (είτε έχει κηρυχθεί είτε όχι) ή απειλή ή προετοιμασία για πόλεμο. γ. Πυρκαγιά, έκρηξη, καταιγίδα, πλημμύρα, σεισμό, καθίζηση, επιδημία ή άλλη φυσική καταστροφή. δ. Αδυναμία χρήσης των σιδηροδρόμων, πλοίων, αεροπλάνων, μηχανοκίνητων οχημάτων ή άλλων δημόσιων ή ιδιωτικών μέσων μεταφοράς. ε. Αδυναμία χρήσης των δημόσιων ή ιδιωτικών τηλεπικοινωνιακών δικτύων. στ. Πράξεις, διατάγματα, νόμοι, κανονισμοί ή κυβερνητικοί περιορισμοί. ζ. Κάθε απεργία, βλάβη ή ατύχημα των ακτοπλοϊκών και ταχυδρομικών υπηρεσιών ή των λοιπών μέσων μεταφοράς. Η εκπλήρωση των υποχρεώσεών μας από οποιαδήποτε Σύμβαση θεωρείται ότι αναστέλλεται για την περίοδο που διαρκεί το Γεγονός Ανωτέρας Βίας και ο χρόνος για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών μας θα παρατείνεται για χρονικό διάστημα ίσο με τη διάρκεια της εν λόγω περιόδου. Θα καταβάλουμε κάθε εύλογη προσπάθεια για να λήξει το Γεγονός Ανωτέρας Βίας ή να βρούμε λύση με την οποία να καθίσταται δυνατή η εκπλήρωση των υποχρεώσεών μας βάσει της Σύμβασης παρά το Γεγονός Ανωτέρας Βίας.

  1. Τρόποι πληρωμής

Με Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα:

Κάθε αγορά πραγματοποιείται κατ’ επιλογή του αγοραστή με δυνατότητα εξόφλησης μέσω της Visa, Mastercard.

Στη διαδικασία αυτή, η Εταιρία δεν έχει καμία συμμετοχή και τα ευαίσθητα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας δεν αποθηκεύονται στο σύστημά της, ούτε στην ιστοσελίδα της www.dgios.gr

Σε περίπτωση που ο αγοραστής που πραγματοποιεί την συναλλαγή δεν είναι το ίδιο πρόσωπο με τον ιδιοκτήτη της πιστωτικής κάρτας, η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν έχει υποχρέωση επιστροφής χρημάτων.

Με Αντικαταβολή:

Μπορείτε να πληρώσετε τον μεταφορέα της εταιρίας courier με την παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας.

Κατάθεση σε λογαριασμό:

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρίας. Στην περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η πληρωμή εντός 3 εργάσιμων ημερών από την παραγγελία, αυτή ακυρώνεται. Για να επιβεβαιώσουμε άμεσα την πληρωμή σας, κατά την κατάθεση του ποσού να αναγράφετε στην αιτιολογία το ονοματεπώνυμο του αγοραστή και τον αριθμό της παραγγελίας. Τα έξοδα συναλλαγής επιβαρύνουν τον εντολέα. Μετά την κατάθεση των χρημάτων παρακαλούμε για την αποστολή του καταθετηρίου μέσω e-mail στο dgiosclothing@gmail.com.

 

 

Αναζήτηση προϊόντων (0)

Back to Top
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι